Saturday 27 April 2013

Kem Kepimpinan Perdana


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera


Kem Kepimpinan Perdana Pengawas bagi sesi 2013 telah diadakan. Tema program ini ialah Pemimpin Muda Perintis Harapan Negara. Para peserta terdiri daripada pengawas sekolah, pengawas pusat sumber, pengawas asrama dan majlis perwakilan pelajar .Program ini diadakan untuk meningkatkan kepimpinan para pelajar yang menyandang jawatan-jawatan penting di sekolah.
             Program ini diteruskan dengan slot pertama iaitu Mengenali Nilai Kepimpinan.  Slot ini dikendalikan oleh Encik Anuar bin Othman, Pegawai Fasi LINUS . Slot kedua iaitu Jati Diri Kepimpinan yang disampaikan oleh Tuan Haji Shuib bin Haji Hamid . Program diteruskan dengan slot ketiga yang disampaikan oleh Encik Rosmira bin Saad, Kaunselor Profesional Berdaftar, SM Sains Kubang Pasu dengan aktiviti Team Building. Slot  keempat iaitu Aku Hebat telah disampaikan oleh Tuan Haji Hamdan bin Haji Ayob, Kaunselor Profesional Berdaftar, SMK Bukit Payung dan slot terakhir iaitu SoftSkills pula disampaikan oleh Kaunselor Profesional Berdaftar, IPGM Kampus Perlis.
Majlis Perasmian Penutupan Kem Kepimpinan Perdana 2013 yang dirasmikan oleh Tuan Pengetua, Puan Hajah Latipah binti Kassim.

No comments:

Post a Comment

MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN BAKERS 2024

[ 21 April 2024 ] Bertempat di Dewan Ibnu Sina, SMK Jitra telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Bakers 2024. Semoga para bakers SMK...