Monday 17 June 2013

Gerkorama Daerah

1.       Pada 18 Mei 2013, Pertandingan Gerkorama Daerah telah diadakan dan pasukan bola tampar asrama telah muncul sebagai Johan. Peserta-peserta yang terlibat ialah Kamarulzaman b. Abd. Razak,    Mohd Syahazad b. Zulkifli,Wan Muhd Syazwan b. Wan Hanafi,  Muhd Daniel Ashraf b. Jeffre,  Muhd Faisol b. Anuar,Muhd Hisham b. Abd. Halem, Mohd Fikri b. Nasir dan Umair b. Mohd Nur Izham.

Bgi Pertandingan Nyanyian Solo (Lelaki), saudara Ahmad Rafi’uddin b. Mohd Rizal telah muncul sebagai Johan. Pertandingan Pidato Bahasa Inggeris pula menggondol Johan apabila Nur Thaqifah Adibah bt. Azman memenangi acara manakala Muhd Ikhwan Firdaus b. Mohd Zainuddin mendapat Tempat Ketiga. Bagi Pertandingan Futsal, pasukan asrama sekolah telah berjaya meraih pingat gangsa dengan 7 orang pemain.
a)      
Bagi Pertandingan Bola jaring, pasukan asrama sekolah telah berjaya meraih pingat gangsa. Semoga kejayaan yang lebih besar akan diraih oleh pasukan asrama sekolah pada tahun-tahun akan datang. 
a)     

No comments:

Post a Comment

MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN BAKERS 2024

[ 21 April 2024 ] Bertempat di Dewan Ibnu Sina, SMK Jitra telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Bakers 2024. Semoga para bakers SMK...