Wednesday 23 November 2016

Majlis Apresiasi Kelab 1Malaysia-Syamim


15 Mei 2016 - Kelab 1Malaysia telah mengadakan majlis untuk memberi penghargaan kepada ahli-ahli kelab. Majis telah berlangsung di Dewan Sri Jitra 1 pada jam 11.30 pagi. Majlis tersebut turut disempurnakan dengan upacara perasmian oleh yang berusaha Encik Ahmad Rushdan Bin Abdul Aziz,pengetua SMK Jitra. Encik Harun Bin Kereya yang merupakan pegawai Jabatan Penerangan daerah Kubang Pasu  telah dijemput bagi meraikan  lagi majlis tersebut. Bagi memberkati majlis tersebut,Muhammad Alif Akmal Bin Shaharizal telah dijemput untuk mengetuai bacaan doa.

Majlis tersebut tiba kemuncaknya dengan persembahan nyanyian oleh Ahmad Azrai Afiq Bin Awang dengan mendendangkan lagu yang berjudul Terakhir manakala para hadirin sedang menjamu selera dengan juadah yang disediakan. Majlis dimeriahkan lagi dengan penyampaian hadiah oleh pengetua SMK Jitra kepada para pemenang pertandingan sahibba,komitmen terbaik,wartawan terbaik,photo contest dan sebagainya. Nur Alya Irdina Bt. Roslan telah dinobatkan sebagai wartawan terbaik dan juga pemenang pertandingan photo contest.Semua acara ini telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan daripada semua warga SMK Jitra.

Nur Alya Irdina binti Roslan pemenang photo contest dan wartawan terbaik

               


No comments:

Post a Comment

MAJLIS PERSARAAN CIKGU ROSMAWATI BINTI JUMAAH

[ 4 April 2024 ] Pada hari khamis yang lalu telah berlangsungnya Majlis Persaraan salah seorang pendidik yang terunggul SMK Jitra iaitu Cikg...