Monday 23 July 2018

ENGLISH LANGUAGE DEBATE COMPETITION KEDAH STATE LEVEL (TAN SRI DATUK SERI PANGLIMA DR. ABDUL RAHMAN ARSHAD CHALLENGE TROPHY) - ASMA

22/7-23/7/18 - Bertempat di Sekolah Model Khas Baling,English Language Debate Competition Kedah State Level (Tan Sri Datuk Seri Panglima Dr. Abdul Rahman Arshad Challenge Trophy)  telah diadakan selama 2 hari. ENGLISH LANGUAGE DEBATE COMPETITION KEDAH STATE LEVEL (TAN SRI DATUK SERI PANGLIMA DR. ABDUL RAHMAN ARSHAD CHALLENGE TROPHY)

Untuk pengetahuan: Team Debate SMK Jitra telah berjaya meraih gelaran naib johan bagi pertandingan peringkat negeri ini. Bagi pusingan pertama Nur Natasha Aqilah telah dinobatkan sebagai Best Speaker manakala bagi pusingan kedua Nur Natasha Aqilah dan Muhammad Adam Iqbal juga telah dinobatkan sebagai Best Speaker. Selain itu, Muhammad Adam Iqbal juga telah dinobatkan sebagai 5th Overall Best Speaker dan akan mewakili negeri Kedah ke peringkat kebangsaan. Antara peserta yang menyertai pertandingan tersebut ialah:
1. Muhammad Adam Iqbal 4EM
2. Nur Natasha Aqilah 4AT
3. Nurin Qistina 3PR
4. Muhammad Afifuddin 4JD
5. Balumagendra Sree Ram 4AT
Beserta dgn 5 org pelajar lain yang diiringi guru pemimpin iaitu Puan Hajar Zainal Abidin.
Tahniah diucapkan kepada team debate SMK Jitra kerana berjaya mengharumkan nama sekolah dan diharapkan bahawa kejayaan seperti ini dapat diteruskan.
"SMJ BEAT THE LIMIT"






No comments:

Post a Comment

MAJLIS PERSARAAN CIKGU ROSMAWATI BINTI JUMAAH

[ 4 April 2024 ] Pada hari khamis yang lalu telah berlangsungnya Majlis Persaraan salah seorang pendidik yang terunggul SMK Jitra iaitu Cikg...