Wednesday 18 November 2015

JAMUAN AKHIR TAHUN GURU & STAF SMK JITRA - 'AQILAH


14 November 2015 - Tanggal keramat di mana SMK Jitra telah melakar satu sejarah yang bermakna.  Pada hari ini , En. Ahmad Rushdan bin Abd Aziz telah dengan rasminya menjawat jawatan sebagai pengetua SMK Jitra. Selamat datang kami ucapkan daripada warga SMK Jitra.

Pengetua ibarat nakhoda kapal yang mengemudikan sebuah bahtera . Jika tiada nakhoda kapal , maka karamlah bahtera itu . Diharapkan, dengan kehadiran EN. AHMAD RUSHDAN BIN ABD AZIZ selaku mantan pengetua Kolej Sultan Abdul Hamid sebagai nakhoda yang baru di SMK Jitra akan dapat mencipta kejayaan yang lebih besar dan meneruskan perjuangan ke arah merealisasikan impian bahtera SMK Jitra dalam melahirkan insan minda kelas pertama. Kehadiran cikgu amat kami alu - alukan .

Sebagai pembuka tirai , pada jam 11 pagi bertempat di Dewan Sri Jitra 1 telah diadakan jamuan akhir tahun guru dan staf bagi meraikan berita gembira ini . Majlis ini diserikan lagi dengan ucapan daripada dua insan  pendidik iaitu Pn. hajah Hamisah bt Daud dan Pn. hajah Norela bt Che Dan serta Pn. Siti Jamaliah selaku staf SMK Jitra yang akan bersara .

Tuan pengetua sedang memberi ucapan

Tuan pengetua mendapat cenderahati daripada Puan Latipah bt Kassim 

Semua warga pendidik Smk Jitra sedang menjamu selera


No comments:

Post a Comment

MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN BAKERS 2024

[ 21 April 2024 ] Bertempat di Dewan Ibnu Sina, SMK Jitra telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Bakers 2024. Semoga para bakers SMK...