Friday 20 November 2015

" SELAMAT DATANG AYAHANDA RUSHDAN " - Maryam

15 November 2015 - Setelah tamatnya perjuangan mantan pengetua Pn Hajah Latipah Binti Kassim di SMK Jitra, kini kedatangan En Ahmad Rushdan Bin Abd Aziz sebagai pengetua SMK Jitra pada hari ini membina suatu semarak yang baru kepada seluruh warga SMK Jitra. Kedatangan beliau ke SMK Jitra amat dialu-alukan oleh warga SMK Jitra. En Ahmad Rushdan Bin Abd Aziz yang merupakan mantan pengetua di Kolej Sultan Abdul Hamid meneruskan perjuangannya di SMK Jitra bagi memacu SMK Jitra ke arah kecemerlangan.


" Selamat datang ke SMK Jitra Ayahanda Rushdan "


Pengetua tiba di SMK Jitra pada pukul 11 pagi selepas ' send off ' di Kolej Sultan Abdul Hamid. Ketibaan beliau disambut mesra oleh para guru. Pertemuan tersebut diteruskan dengan mesyuarat bersama barisan Penolong Kanan dan guru-guru.

Mesyuarat Pengetua



En Ahmad Rushdan memberi ucapan



Kedatangan ayahanda Rushdan amat dihargai warga SMK Jitra. Semoga Tuan Pengetua dapat berkhidmat di SMK Jitra dan berjaya memimpin SMK Jitra ke arah kegemilangan untuk melahirkan insan-insan minda kelas pertama.

No comments:

Post a Comment

MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN BAKERS 2024

[ 21 April 2024 ] Bertempat di Dewan Ibnu Sina, SMK Jitra telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Bakers 2024. Semoga para bakers SMK...