Tuesday 23 February 2016

KEJOHANAN BOLA JARING MSSD KUBANG PASU - ALYA

22 Februari 2016 - Kelmarin, satu Kejohan Bola Jaring peringkat daerah Kubang Pasu telah diadakan . Kejohanan tersebut berlangsung di SMK Tunku Anum Tunku Abdul Rahman atau lebih dikenali sebagai SMK TATAR . Guru-guru yang terlibat ialah Puan Noor Aza, Puan Zuraini, Puan Ismajuhana, Puan Hazriyani, Puan Nor Edah, Puan Mazlina, Puan Norhayati, Puan Munirah dan Puan Juwairiyah . SMK Jitra telah menghantar 10 orang wakil bagi kategori B15 dan 13 orang wakil bagi kategori B18 .

SMK Jitra telah berjaya merangkul gelaran Johan bagi kategori B15 . Ternyata kekalahan pada pusingan pertama sama sekali tidak menjatuhkan para pemain malah telah membakar semangat mereka untuk mengalung pingat pada petang itu . SMK Jitra telah berjaya menewaskan SMK Ayer Hitam pada pusingan akhir yang bermatakan 13 - 10 . Antara penjaring gol tersebut ialah saudari Aimi Afifah dan Nurul Husna . Syabas diucapkan . Diharapkan agar pasukan bola jaring SMK Jitra akan meragut gelaran Johan lagi dalam perlawanan yang akan datang . Selamat Maju Jaya .

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA .

Para Pemain B15 SMK Jitra
Para Pemain B18 SMK Jitra
Kejayaan diabadikan di dalam sekeping gambar

No comments:

Post a Comment

MAJLIS PERSARAAN CIKGU ROSMAWATI BINTI JUMAAH

[ 4 April 2024 ] Pada hari khamis yang lalu telah berlangsungnya Majlis Persaraan salah seorang pendidik yang terunggul SMK Jitra iaitu Cikg...