Thursday 10 March 2016

MESYUARAT AGUNG PIBG - NISA

10 MAC 2016 - Kelmarin , Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke - 42 telah diadakan di Dewan Ibnu Sina tepat pada pukul 2.30 petang. Seawal jam 2.00 petang , ibu bapa / penjaga hadir membuat pendaftaran sebelum mengambil tempat masing-masing di dalam dewan.

Majlis dimulakan dengan ucapan alu - aluan pengetua SMK Jitra , En Ahmad Rushdan bin Abd Aziz dan seterusnya ucapan serta perasmian Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke - 42 oleh En Zulfitri bin Yaacob , Setiausaha Sulit Dato' Seri Johari Baharum. 

Banyak usul yang telah dikemukan serta dibincang dalam mesyuarat tersebut oleh En Zainol Abidin Bin Mohamad iaitu Yang Dipertua PIBG SMK Jitra. Selain itu , cabutan bertuah juga turut diadakan bagi memeriahkan lagi majlis ini. Antara hadiah yang disediakan oleh pihak PIBG sekolah ialah kipas angin , seterika elektrik dan banyak lagi. 

Diharapkan segala usul yang telah dibincangkan dalam mesyuarat kali ini dapat menguntungkan semua pihak termasuk para pelajar SMK Jitra.  





Ucapan oleh Pengetua SMK Jitra 


Ucapan serta perasmian mesyuarat PIBG Kali Ke - 42 oleh En Zulfitri bin Yaacob , Setiausaha Sulit Timbalan Menteri Pertahanan Malaysia.

Ibu Bapa serta guru - guru telah memenuhi Dewan Ibnu Sina.


Mesyuarat bermula

No comments:

Post a Comment

MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN BAKERS 2024

[ 21 April 2024 ] Bertempat di Dewan Ibnu Sina, SMK Jitra telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Bakers 2024. Semoga para bakers SMK...