Sunday 27 April 2014

MAJLIS PERSARAAN EN. SHABUDIN B. SHAFIE - Afiqah



SMK Jitra telah mengadakan satu majlis persaraan kepada En. Shabudin bin Shafie, Guru Bahasa Melayu bagi Sesi petang. Majlis ini telah dihadiri oleh para pelajar dari Tingkatan 1, 2 dan 3.

En. Shabudin telah dilantik sebagai guru pada 1 Mei 1980 dan beliau mula berkhidmat di Sekolah Menengah Kebangsaan Jitra pada 1 September 1999. Beliau merupakan seorang guru yang amat disenangi oleh para pelajar.

Majlis yang diadakan kepada beliau bermula pada pukul 12.45 tengah hari bertempat di Dewan Ibnu Sina. Majlis tersebut menjadi lebih sayu apabila dalam ucapan Pengetua, beliau menyatakan kekesalan kerana tidak dapat mengadakan majlis untuk arwah En. Abdul Hamid yang meninggal dunia akibat barah perut. Kemudian, majlis diteruskan dengan penyampaian hadiah daripada wakil pelajar, guru dan juga Pengetua.

Semoga dengan majlis yang diadakan ini, En.Shabudin dapat meninggalkan SMK Jitra dengan kenangan yang manis. Kami berharap agar En.Shabudin tidak akan melupakan kami di sini. 

No comments:

Post a Comment

MAJLIS PERSARAAN CIKGU ROSMAWATI BINTI JUMAAH

[ 4 April 2024 ] Pada hari khamis yang lalu telah berlangsungnya Majlis Persaraan salah seorang pendidik yang terunggul SMK Jitra iaitu Cikg...