Monday 8 February 2016

KEJOHANAN BOLA TAMPAR MSSD - 'AQILAH & MARYAM

4 Februari 2016 - Kejohanan Bola Tampar MSSD telah berlangsung selama 3 hari berturut - turut di SMK Jitra yang merupakan tuan rumah pada tahun ini . SMK Jitra telah mendapat johan bagi kategori 15 L , 15 P , 18 L dan mendapat naib johan bagi kategori 18 P . Kejayaan yang dikecapi oleh Hurricane Spikers , pasukan bola tampar Smk Jitra amat membanggakan seluruh warga Smk Jitra .

Tuan Hj Abdullah bin Idris dan En Hanif bin Isa merupakan jurulatih Hurricane Spikers. Menurut Tuan Hj Abdullah , kemahiran merupakan perkara asas yang penting dalam mencipta sesuatu kejayaan . Beliau juga berpendapat bahawa mereka kesuntukan masa bagi sesi latihan kerana kebiasaanya perlawanan diadakaan pada bulan April tetapi tahun ini diadakan pada bulan Februari . Walau bagaimanapun , beliau amat bersyukur di atas kejayaan anak didik beliau . Beliau juga bertekad untuk mencipta kejayaan yang lebih besar pada tahun berikutnya InsyaAllah .








No comments:

Post a Comment

MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN BAKERS 2024

[ 21 April 2024 ] Bertempat di Dewan Ibnu Sina, SMK Jitra telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Bakers 2024. Semoga para bakers SMK...